×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Kauba tagastamine

  1. Tarbijal on õigus 14-päeva jooksul teatada müüjale lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.
  2. Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil info@daydream-salong.ee. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani.
  3. Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest.
    Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Daydream mööblisalongi e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
  4. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: Daydream OÜ, Tartu mnt.6, 10145 Tallinn või e-posti aadressile: info@daydream-salong.ee. Kauba saab ka tagastada eelnimetatud aadressile.
  5. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:
  6. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
  7. Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui: - müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, - parandamine ebaõnnestub, - müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, - kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
    Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

 

Kohaletoimetamine

Ostja saab valida endale sobiva variandi kauba kättesaamist:

1.    Kauba järele saab tulla Daydream OÜ mööblisalongi aadressil Tartu mnt.6, 10145 Tallinn, E-R 13.00 – 18.00

2.    Tellida kohaletoimetuse suvalisse kohta Eestis.